Ofte stillede spørgsmål2024-02-26T09:38:51+01:00
Hvilke betalingskort modtager Billigtlager?2024-02-26T09:17:20+01:00

Billigtlager benytter sig af Nets Easy, hvor følgende kort er inkluderet hos os: VISA/Dankort, MasterCard + Visa Debet.

Hvor finder jeg hængelåsen, jeg tilkøbte under booking?2024-02-26T09:02:03+01:00

Låsen er nede på lageret. I begge afdelinger kan du finde den lige inden for døren/porten.

Hvad er depositum på?2024-03-05T10:52:43+01:00

Depositum udgør 500 kr. per rum. Dette beløb trækker vi i forbindelse med, at du booker et rum hos os.

Hvordan er jeg dækket?2024-03-05T11:15:19+01:00

Billigtlagers forsikring kan ikke dække kundens ejendele. Derfor anbefaler vi vores kunder at give besked til deres indboforsikring om, at opbevaring hos Billigtlager benyttes.

Typisk dækker forsikringen dette uden merpris.

Hvad dækker forsikringen?2024-03-05T11:17:51+01:00

Billigtlagers forsikring dækker brand- og vandskade. Lejer er selv forpligtet til at sikre at hængelåsen er forsikringsgodkendt (klasse grøn), og selv anskaffe sig løsøreforsikring om nødvendigt.

Ved brandopstandelse eller vandskade, der skyldes en lejers ulovligt opbevarede ejendele (se punkt 5 i lejebetingelser), er denne lejer erstatningspligtig over for Billigtlager og tredjepart. Ansvaret er derfor udtrykkeligt lejers, og i det omfang lejer skønner det nødvendigt selv at tegne forsikring herom.

Kan beløbet jeg lægger i depositum ændres?2024-03-05T11:18:43+01:00

Nej.

Dit depositum udgør 500 kr. per rum. Dette beløb trækker vi som depositum i forbindelse med, at du booker et rum hos os.

Hvornår får jeg mit depositum retur?2024-03-05T10:58:46+01:00

Når du har tømt dit rum, fjernet hængelåsen og opsagt lejeaftalen via login på vores hjemmeside, vil dit depositum blive tilbagebetalt til din konto senest 6 uger efter fraflytning.

Vi bestræber os på at gøre det hurtigst muligt.

Mit betalingskort er spærret/udløbet. Hvad gør jeg?2024-03-05T11:05:14+01:00

Hvis dit betalingskort er blevet spærret eller er udløbet, skal du logge ind via hjemmesiden og indtaste oplysningerne på et nyt betalingskort.

I tilfælde af, at du ikke har modtaget dit nye kort, kan du lave en engangsbetaling på Mobilepay til 20781218 eller overføre betalingen til

reg. 6140 konto 4286942.

 

Hvordan skifter jeg kortoplysninger?2024-03-05T11:07:37+01:00

Hvis du har fået nyt kort, skal du logge ind på “Min konto“. Derefter skal du trykke på “Mit abonnement” i venstre kolonne og redigere dine kortoplysninger.

Jeg er ikke blevet opkrævet for leje?2024-03-05T11:09:37+01:00

Hvis du ikke er blevet opkrævet for betaling d. 1 i måneden, skal du sikre, at der er et tilstrækkeligt beløb på den retmæssige konto. Vi prøver altid at trække pengene et par dage efter d. 1, hvis betalingen ikke er gået i gennem.

Oplever du fortsat udfordringer, skal du kontakte os på mail: info@billigtlager.dk.

Får jeg en opkrævning hver måned?2024-03-05T11:11:27+01:00

Når du lejer et lagerrum, bliver du faktureret for de resterende dage i måneden + depositum. Herefter vil du blive opkrævet for én måneds leje af rummet d. 1 i hver måned.

Betaling sker gennem kortbetaling og trækkes automatisk.

Er min faktura betalt?2024-02-25T18:21:01+01:00

Alle betalinger forfalder d. 1 i hver måned og betales forud. Hvis du ikke hører yderligere fra os, så er fakturaen betalt.

Du kan altid logge ind på din mobilbank og kontrollere, at beløbet er trukket fra din bankkonto.

Hvordan kan jeg finde min(e) faktura(er)?2024-03-05T11:13:36+01:00

Du kan altid finde din faktura ved at at logge ind på “Min konto“, klikke på “Ordrer” i venstre kolonne. Herfra kan du se alle dine ordrer og trykke på “Vis” for at se din faktura eller trykke på “Faktura” for at downloade din faktura.

Er det muligt at leje en trailer?2024-03-05T11:42:01+01:00

Nej, det er desværre ikke muligt at leje en trailer hos os, men vi henviser til Freetrailer.

Du kan se mere ved at klikke på dette link.

Kan jeg parkere gratis?2024-03-05T11:45:42+01:00

Ja du parkerer altid gratis ved lageret mens du ser vores faciliteter, flytter dine ting ind eller ud.

Man må derfor ikke parkere på grunden uden selv at være på matriklen mens du ordner dit ærinde. Hvis du har spørgsmål angående dette, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mail info@billigtlager.dk

Må jeg komme ind på lagerhotellet og se rummet, inden jeg beslutter mig?2024-03-05T11:46:31+01:00

Ja. Du er altid velkommen til at tage ned på lagerhotellet og se, hvordan lageret og rummene ser ud.

Du kommer ind på lageret ved at sende en SMS til det nummer og den tekst, som der er angivet ved indgangen.

Hvordan booker jeg et rum?2024-03-05T11:50:34+01:00

Du booker et rum ved at klikke på den afdeling, hvor du vil booke et rum, Næstved eller Vordingborg.

Derefter finder du dit foretrukne rum, klikker på produktet og trykker book. Derefter følger du købsformularen.

Når købet er gennemført ser du teksten “Tak. Din bestilling er modtaget”.

Du kan nu tage rummet i brug og flytte dine ejendele ind. Husk at købe en lås eller medbring en selv.

Hvordan kommer jeg ind på lageret?2024-03-05T11:27:25+01:00

Du kommer ind på lageret ved hjælp af SMS.

Telefonnummeret og beskedteksten du skal sende, er opgivet ved den enkelte indgang.

Er der hjælpemidler til rådighed?2024-03-05T11:53:01+01:00

Ja, der er både en sækkevogn og en møbelhund til rådighed i alle vores afdelinger.

Kan jeg få personlig betjening ved lageret?2024-03-05T11:54:29+01:00

Vi har ingen medarbejdere ansat på vores lokationer, da alle vores lagre er selvbetjente.

Ønsker du personlig betjening, er du velkommen til at kontakte os på 20781218, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Hvorfor skal jeg angive en nærmeste pårørende?2024-03-05T11:31:37+01:00

Vi ønsker at have det bedst mulige samarbejde med vores kunder. Derfor beder vi jer angive nærmeste pårørende, i tilfælde af, at vi ikke kan få kontakt til dig.

Dette er både for din og vores skyld. Du kan altid ændre din nærmeste pårørende på ‘Min konto‘ under sekundær kontakt.

Jeg har mistet nøglerne til mit rum.2024-03-05T11:37:37+01:00

Hvis du har mistet nøglerne til dit personlige lagerrum, så henvend dig til vores kundeservice.

Du kan skrive en mail til info@billigtlager.dk eller ringe til 20781218.

DU MÅ IKKE SELV SKABE ADGANG UDEN BILLIGTLAGERS FORUDGÅENDE ACCEPT.

Hvornår kan jeg komme ind på lageret?2024-03-05T11:39:22+01:00

Alle vores lagerhoteller har åbent 24/7 alle dage året rundt.

Du skal blot sende en SMS for at åbne døren/porten til lageret. Når du har sendt en SMS, vil der gå få sekunder, før du kan åbne døren/porten kører op.

Disse oplysninger er angivet på en tavle ved indgangene.

Vi har skruet prisen ned og har derfor de billigste rum i Næstved. Kun 99 kr. pr. m2/mdr. de første 3 måneder.
Go to Top